loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جديد مروارید به نام دل من 1 2 3 4 5 دانلود بهترين آهنگ ها ، آهنگ ها و جديدترين موزيک ويدئو ها از رسانه پی سی موزیک با لينک مستقيم و بهترين کيفيت لطف

حسین بازدید : 79 شنبه 11 شهریور 1396

دانلود آهنگ جديد مروارید به نام دل من

دانلود بهترين آهنگ ها ، آهنگ ها و جديدترين موزيک ويدئو ها از رسانه پی سی موزیک با لينک مستقيم و بهترين کيفيت لطفا در صورت مشاهده مشکل در لينک دانلود از طريق فرم نظرات به ما گزارش کنيد. جهت ارسال آهنگ هاي خود از طريق قسمت انتشار آهنگ اقدام به ارسال براي سايت پی سی موزیک کنيد.

دوباره دل من تنگ شده برا خندهات

ولی خوب نمیشه خراب شد هرچی بود بین ما

نمیگم عاشقم نه دیگه اجازه نمیدم

که بخوای تو راحت غرورمو بزاری زیر پات

تا میگی گه عاشقی میلرزه قلبه من

باز صدای بارون میاره خاطراتو یاد من

تا یادت می افتم می گیره سری حال من

تو شبام نمیزاره راحت خواب به چشمام بیاد بعد تو تنهام

دوباره دل من تنگ شده برا خندهات

ولی خوب نمیشه خراب شد هرچی بود بین ما

نمیگم عاشقم نه دیگه اجازه نمیدم

که بخوای تو راحت غرورمو بزاری زیر پات

==» تکست اهنگ دل من از سایت بهترانه «==

من هنوز دنبالتم بهم بگو که کجا برم

که باز تورو ببینمت بغل بگیرمت

هر ثانیه که دوری ازم زمان نمیگذره واسم

چرا من باید به دلتنگی ببازم، همچیمو

دوباره دل من تنگ شده برا خندهات

ولی خوب نمیشه خراب شد هرچی بود بین ما

نمیگم عاشقم نه دیگه اجازه نمیدم

که بخوای تو راحت غرورمو بزاری زیر پات

مروارید دل من

 

 

لینک های دانلود
 
۱۲۸دانلود با کیفیت ۱۲۸ (حجم 3 MB)۳۲۰دانلود با کیفیت ۳۲۰ (حجم 8 MB)

دانلود آهنگ جديد مروارید به نام دل من







برچسب ها دانلود آهنگ جديد مروارید به نام دل من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب