loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ماکان بند به نام احساسی میشم دانلود آهنگ احساسی میشم از ماکان بند به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 320 Download New Music Macan Band - Ehsasi Misham احساس

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 04 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ماکان بند به نام احساسی میشم
دانلود آهنگ احساسی میشم از ماکان بند به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 320
Download New Music Macan Band - Ehsasi Misham
احساسی میشم اگه پیش تو باشم مگه یه عاشق چقدر میتونه حرفای دلشو نگه
دیوونه میشم اگه تو پیشم نباشی کنارم نمونی به یادم
پخش بزودی از سایت تکصدا به همراه دمو


sample11


متن آهنگ احساسی میشم ماکان بند

احساسی میشم اگه پیش تو باشم مگه یه عاشق چقدر میتونه حرفای دلشو نگه
دیوونه میشم اگه تو پیشم نباشی کنارم نمونی به یادم ...
حرف که میزنی نگات میکنم بعدشم سریع میگی بی قرارمم من میگم دوست دارم
حرف که میزنی نگات میکنم بعدشم سریع میگی بی قرارمم من میگم دوست دارم




فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب