loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام دلبر دانلود آهنگ دلبر از حمید هیراد به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 320 Download New Music Hamid Hiraad Delbarخدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی ش

حسین بازدید : 5 چهارشنبه 04 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام دلبر
دانلود آهنگ دلبر از حمید هیراد به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین با کیفیت 320
Download New Music Hamid Hiraad Delbar


sample11


خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه
بدون عشق مگه زندگی میشه
نه نمیشه نه نمیشه
خدا کنه که برای دلم بمونی همیشه
بدون تو مگه زندگی میشه
نه نمیشه نمیشه
از راه به درم کرده
نگاه تو خدا میداند
ما قسمت هم هستیم
عشق من خدا میخواهد
از راه به درم کرده
نگاه تو خدا میداند
ما قسمت هم هستیم
عشق من خدا میخواهد
عشق من خدا میخواهد
رخ بنما دلبر من صبر من آمد به سر
این دل عاشق شده را با خودت هرجا ببر
عطر به جا مانده ز تو مرهم جانم شده
اینکه تو جانان منی ورد زبانم شده
از راه به درم کرده
نگاه تو خدا میداند
ما قسمت هم هستیم
عشق من خدا میخواهد
از راه به درم کرده
نگاه تو خدا میداند
ما قسمت هم هستیم
عشق من خدا میخواهد
عشق من خدا میخواهد



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب