loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس ,متن ترانه ویگن مرا ببوس ,دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ویگن مرا ببوس ,آهنگ جدید شهریور ماه 96,تکست آ

حسین بازدید : 351 دوشنبه 27 شهریور 1396

دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس

از آلبوم به یاد تهران

تکست شعر ترانه “ویگن“. موزیک و تنظیم موسیقی : ویگن

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3 , متن آهنگ , پخش آنلاین

Download Music Vigen Mara Beboos

Vigen   Be Yade Tehran دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس

مراببوس مراببوس برای آخرین بار تو را خدا نگهدار
که می روم به سوی سرنوشت بهار من گذشته گذشته ها گذشته

 

.

متن آهنگ مرا ببوس از ویگن

مراببوس مراببوس برای آخرین بار تو را خدا نگهدار

که می روم به سوی سرنوشت بهار من گذشته گذشته ها گذشته

من ام به جستجوی سرنوشت در میان طوفان هم پیمان با قایق ران ها

گذشته از جان باید بگذشت از طوفان ها به نیمهء شبها دارم بایارم پیمانها

که برفروزم آتشها در کوهستانها آه آه

شب سیه سفر کنم ز تیره ابر گذر کنم

نگه کن ای گل من سرشته غم به دامن برای من میفکن

دختر زیبا امشب بر تو مهمانم در پیش تو میمانم

تا لب بگذاری بر لب من دختر زیبا آن برق نگاه تو اشک بی گناه تو

روشن سازد یک امشب من مراببوس مراببوس

برای آخرین بار تو را خدا نگهدار که می روم به سوی سرنوشت

بهار من گذشته گذشته ها گذشته من ام به جستجوی سرنوشت

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://www.myeasymusic.ir/download-music-vigen-mara-beboos/

 







برچسب ها دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس متن ترانه ویگن مرا ببوس دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز همراه اول ویگن مرا ببوس آهنگ جدید شهریور ماه 96 تکست آهنگ ویگن مرا ببوس دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس رمیکس Remix تکست موزیک ویگن مرا ببوس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با لینک مستقیم ویگن مرا ببوس متن آهنگ ویگن مرا ببوس دانلود آهنگ ویگن مرا ببوس کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ویگن مرا ببوس کد آوای انتظار همراه اول ویگن مرا ببوس کد موزیک ویگن مرا ببوس ویگن مرا ببوس کد آهنگ پیشواز ویگن مرا ببوس دانلود ترانه ویگن مرا ببوس دانلود آهنگ جدید ویگن مرا ببوس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب