loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید حیدر قربانی خاص قلبم Download New Music Heidar Ghorbani Khase Ghalbam آهنگ جدید حیدر قربانی بنام خاص قلبم تو که آروم جونی نمیخوای که بمونی تو فقط بلدی دق بدی منو آسون تو که بود و

حسین بازدید : 0 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید حیدر قربانی خاص قلبم

Download New Music Heidar Ghorbani Khase Ghalbam

آهنگ جدید حیدر قربانی بنام خاص قلبم

تو که آروم جونی نمیخوای که بمونی

تو فقط بلدی دق بدی منو آسون تو که بود و نبودی یه نمم که حسودی

دانلود آهنگ جدید حیدر قربانی خاص قلبم

متن آهنگ خاص قلبم از حیدر قربانی

تو که آروم جونی نمیخوای که بمونی

to ke arom joni nmikhoai ke bmoni

تو فقط بلدی دق بدی منو آسون تو که بود و نبودی یه نمم که حسودی

to fght bldi dgh bdi mno ason to ke bod o nbodi ye nmm ke hsodi

تو بری من با کی برم زیر بارون اذیت میشه قلبم بری من کوه دردم

to bri mn ba ki brm zir baron azit mishh ghlbm bri mn koh drdm

اگه میشه اینبارم منتفی کن رفتنو اگه ساکت و سردم

agh mishh ainbarm mntfi kn rftno agh sakt o srdm

اگه اشتباه کردم بیا بگذر و کنسل کن دل کندنو

agh ashtbah krdm bia bgzr o knsl kn dl kndno

مهربونم همزبونم توی دوس داشتن انگار تازه کاری

mhrbonm hmzbonm toi dos dashtn angar tazh kari

خاص قلبم واسه قلبم خوب میدونم حرفای تازه داری

khas ghlbm oash ghlbm khob midonm hrfai tazh dari

نمیتونم که ببینم اینجوری از چشمت افتاده چشمام

nmitonm ke bbinm ainjori az chshmt aftadh chshmam

خیلی راحت از رو عادت دستامو ول کردی بدجور سرده دستام

khili raht az ro aadt dstamo ol krdi bdjor srdh dstam

دست بردار دیگه چشات هی داره از جدایی میگه

dst brdar digh chshat hi darh az jdaii migh

نکن اینکارا رو خدایی دیگه من دوستت دارم اینجوری نرو

nkn ainkara ro khdaii digh mn dostt darm ainjori nro

نمیخوام که ببندی آخه درو نکن حالمو از این بدترو من دوستت دارم

nmikhoam ke bbndi akhh dro nkn halmo az ain bdtro mn dostt darm

واسه من جای خالیتو کی پر کنه آخه دل من کیو جز تو تصور کنه اخه

oash mn jai khalito ki pr knh akhh dl mn kio jz to tsor knh akhh

مهربونم همزبونم توی دوس داشتن انگار تازه کاری

mhrbonm hmzbonm toi dos dashtn angar tazh kari

خاص قلبم واسه قلبم خوب میدونم حرفای تازه داری

khas ghlbm oash ghlbm khob midonm hrfai tazh dari

نمیتونم که ببینم اینجوری از چشمت افتاده چشمام

nmitonm ke bbinm ainjori az chshmt aftadh chshmam

خیلی راحت از رو عادت دستامو ول کردی بدجور سرده دستام

khili raht az ro aadt dstamo ol krdi bdjor srdh dstam

ترانه آهنگ خاص قلبم از حیدر قربانی

نکن اینکارا رو خدایی دیگه من دوستت دارم اینجوری نرو

nkn ainkara ro khdaii digh mn dostt darm ainjori nro

نمیخوام که ببندی آخه درو نکن حالمو از این بدترو من دوستت دارم

nmikhoam ke bbndi akhh dro nkn halmo az ain bdtro mn dostt darm

واسه من جای خالیتو کی پر کنه آخه دل من کیو جز تو تصور کنه اخه

oash mn jai khalito ki pr knh akhh dl mn kio jz to tsor knh akhh

مهربونم همزبونم توی دوس داشتن انگار تازه کاری

mhrbonm hmzbonm toi dos dashtn angar tazh kari

خاص قلبم واسه قلبم خوب میدونم حرفای تازه داری

khas ghlbm oash ghlbm khob midonm hrfai tazh dari

نمیتونم که ببینم اینجوری از چشمت افتاده چشمام

nmitonm ke bbinm ainjori az chshmt aftadh chshmam

خیلی راحت از رو عادت دستامو ول کردی بدجور سرده دستام

khili raht az ro aadt dstamo ol krdi bdjor srdh dstam







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب