loading...

موزیک خفن

متن آهنگ مرا ببوس از ویگن مراببوس مراببوس برای آخرین بار تو را خدا نگهدار که می روم به سوی سرنوشت بهار من گذشته گذشته ها گذشته من ام به جستجوی سرنوشت در میان طوفان هم پیمان با قایق ران ها

حسین بازدید : 123 دوشنبه 27 شهریور 1396

متن آهنگ مرا ببوس از ویگن

مراببوس مراببوس برای آخرین بار تو را خدا نگهدار

که می روم به سوی سرنوشت بهار من گذشته گذشته ها گذشته

من ام به جستجوی سرنوشت در میان طوفان هم پیمان با قایق ران ها

گذشته از جان باید بگذشت از طوفان ها به نیمهء شبها دارم بایارم پیمانها

که برفروزم آتشها در کوهستانها آه آه

شب سیه سفر کنم ز تیره ابر گذر کنم

نگه کن ای گل من سرشته غم به دامن برای من میفکن

دختر زیبا امشب بر تو مهمانم در پیش تو میمانم

تا لب بگذاری بر لب من دختر زیبا آن برق نگاه تو اشک بی گناه تو

روشن سازد یک امشب من مراببوس مراببوس

برای آخرین بار تو را خدا نگهدار که می روم به سوی سرنوشت

بهار من گذشته گذشته ها گذشته من ام به جستجوی سرنوشت

دانلود آهنگ مرا ببوس ویگن


دانلود اهنگ مرا ببوس برای آخرین بار ویگن دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://www.myeasymusic.ir/download-music-vigen-mara-beboos/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب