loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید مرداد من این نبودم Download New Music Mordad Man In Naboodam آهنگ جدید مرداد بنام من این نبودم جالبه بدونم چرا دلت دیگه واسم تنگ نمیشه    متن آهنگ من این نبودم ا

حسین بازدید : 9 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید مرداد من این نبودم

Download New Music Mordad Man In Naboodam

آهنگ جدید مرداد بنام من این نبودم

جالبه بدونم چرا دلت دیگه واسم تنگ نمیشه

دانلود آهنگ جدید مرداد من این نبودم

 

 متن آهنگ من این نبودم از مرداد

جالبه بدونم چرا دلت

jalebe bedonam chera delet

دیگه واسم تنگ نمیشه

dige vasam tang nemishe

فکر میکردم حست

fekr mikardam heset

نسبت به من کم نمیشه

nesbat be man kam nemishe

چقدر بهش فکر میکردی

cheghadr behesh fekr mikardi

بودم وقتی پیشت

bodam vaghti pishet

گفتم عاشقتم

goftam asheghetam

نفهمیدم تهش چی میشه

nafahmidam tahesh chi mishe

کاری کردی که

kari kardi ke

فکر کنم دوسم داری

fekr konam dostam dari

ترانه آهنگ من این نبودم از مرداد

گفتم عاشقتم

goftam asheghetam

نفهمیدم تهش چی میشه

nafahmidam tahesh chi mishe

کاری کردی که

kari kardi ke

فکر کنم دوسم داری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب