loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ چجور دلت اومد بری از بابک جهانبخش آهنگ غمگین یکی بود یکی نبود متن آهنگ چجور دلت اومدی بری ( یکی بود یکی نبود ) چجور دلت اومد بری گریه که سهم من نبود قصه که از سر نمیشه با یکی بود یکی

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

دانلود آهنگ چجور دلت اومد بری از بابک جهانبخش

آهنگ غمگین یکی بود یکی نبود


متن آهنگ چجور دلت اومدی بری ( یکی بود یکی نبود )

چجور دلت اومد بری گریه که سهم من نبود

قصه که از سر نمیشه با یکی بود یکی نبود

چجور دلت اومد بری گریه که سهم من نبود

قصه که از سر نمیشه با یکی بود یکی نبود

چجوری باورم بشه رفتن تو تنگ غروب

چجوری آخه سر رسید فرصت اون روزای خوب

بخدا باورم نشد وقتی که نشناختی منو

تو چنگ دیو گریه ها واسه چی انداختی منو

از شب پر پر زدنم چطور تونستی بگذری

من که غریبه نبودم چه جور دلت اومد بری

آهنگ چجور دلت اومد بری از بابک جهانبخش

گفتی به من تو هم برو یه قصه ی تازه بگو

گفتی به من راهی بشو تو جاده های پیش رو

آخه بگو منو به کی سپردی وقته بی کسی

چرا نخواستی بمونی بداد اشکام برسی

با یکی بود یکی نبود قصه که از سر نمیشه

هیچکی آخه به غیر تو دردامو از بر نمیشه


دانلود آهنگ چجور دلت اومد بری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب