loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ سکوت از بابک جهانبخش آهنگ غمگین جدیددارم گم میشم توی رویای تو متن آهنگ سکوت دارم گم میشـم توی رویــای تـو خودم رو میخوام با تو پیـــدا کنم حضورت رو یـــه آن نشــونم بده که این آن رو

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

دانلود آهنگ سکوت از بابک جهانبخش

آهنگ غمگین جدیددارم گم میشم توی رویای تو

متن آهنگ سکوت

دارم گم میشـم توی رویــای تـو

خودم رو میخوام با تو پیـــدا کنم

حضورت رو یـــه آن نشــونم بده

که این آن رو عمری تماشـا کنم

زمین گیرتــم اوج پرواز مــن

بیا آسمونو به دستــــم بده

یه عمـــری به عشق تن ندادم

ولی بیــا با یــه لبخند شکستم بده

آهنگ سکوت از بابک جهانبخش

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبـل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته رو تا خودت میبری

یه عمری به عشق تن ندادم

ولی بیا با یه لبخند شکستم بده

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبــل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته رو تا خودت میبری

آهنگ سکوت از بابک جهانبخش

تویی که یه دریا امیدی برام

مثل حسرتی بی کرانم نکن

بگیر از من این زندگی رو ولی

دیگه با خودت امتحانم نکن

دیگه با خودت امتحانم نکن

بذار عمری نزدیک باشیم بهم

تو از حرمت این سکوتت بگی

من از دردهایی که دارم بگم

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته روتا خودت میبری

یه عمری به عشق تن ندادم

ولی بیا با یه لبخند شکستم بده

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

منو عمری ماه عسل میبری

منو عمری ماه عسل میبری ..

دانلود آهنگ سکوت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب