loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ فراموش کردم از بابک جهانبخش آهنگ غمگین جدید فراموش کردم اجرایی احساسی از بابک جهانبخش   متن آهنگ فراموش کردم + دانلود اینقده درد تو دلم دارماینقده غم تو صدام اینقده حرفه نگفته که

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

دانلود آهنگ فراموش کردم از بابک جهانبخش

آهنگ غمگین جدید فراموش کردم اجرایی احساسی از بابک جهانبخش

 

متن آهنگ فراموش کردم + دانلود

اینقده درد تو دلم دارماینقده غم تو صدام

اینقده حرفه نگفته که عمری مرده رو لبام

اینقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم

تو آتیشه دروغایه تو عمرمو سوزوندم

بعد تو آتیشه تو قلبمو خاموش کردم

هر کی هر حرفی دلش خواست زد فقطگوش کردم

گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم

من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

آهنگ فراموش کردم از بابک جهانبخش

چقده تو دلم آشوبه تو که حالت خوبه

قلبم هر ثانیه عشقت رو تو سینم میکوبه

چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی

زدی راحت زیره حرفات عزیزم بد کردی

بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم

هر کی هر حرفی دلش خواست

زد فقطگوش کردم

گم شدم پی خودم تو کوچه ها میگردم

من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

 

دانلود آهنگ فراموش کردم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب