loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ آرمین ۲afm و ملانیه چقد خوبه Download Music Armin 2afm & Melanie Cheghad Khoobe آهنگ آرمین ۲afm و ملانیه بنام چقد خوبه چقد خوبه موزيکم تا خود صبح مي کوبه تنظیم . میکس و مسترینگ : م

حسین بازدید : 7 جمعه 27 فروردین 1400

دانلود آهنگ آرمین ۲afm و ملانیه چقد خوبه
Download Music Armin 2afm & Melanie Cheghad Khoobe

آهنگ آرمین ۲afm و ملانیه بنام چقد خوبه

چقد خوبه موزيکم تا خود صبح مي کوبه

تنظیم . میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

دانلود آهنگ آرمین 2afm و ملانیه چقد خوبه

 

متن آهنگ چقد خوبه از آرمین ۲afm و ملانیه

چقد خوبه موزيکم
تا خود صبح مي کوبه

بيا آروم بگو در گوشم
دوسم داري بذار همه دور شن

از دور تو برن کنار
بذار حسودا همه کور شن

آخه من به تو وابسته ام
يا تورو ميخوام يا اصلاٌ

هيچ کس ديگه به چشم نمياد
بس که خوشکلي تو لامصب

تورو دوست دارم بس که شيک پوشي
منو دوست داري و توش نيست

هيچ بحثي که دلم هزار راه ميره
وقتي تو دسترس نيست گوشيت

ميشم مست اون بوي عطرت
تو دست لاي اون موي لختت

وقتي که رو به روم ميرقصي
دنيا مال من ميشه تو يه لحظه

چقدر خوبه موزيکم
تا خود صبح مي کوبه

دستات چرا از دست من دوره
Dastat Chera Az Daste Man Doore

خوش ميگذره به هر کي بينمونه
Khosh Migzare Be Harki Beynemoone

نيستي من داغونم
هستي خيلي آرومم

همه ي رفتارا تو عکس العملا
پيش ميره طبق قانونم

نميشه شمرد خوشکلياتو
ندارم اصلا مشکلي با تو

حالا که تو رو به روم نشستي
واسم خمار نکن اون چشم سياتو

بيا بغلم آهسته
تنها خوبيت شده باعث

اينکه بخوام باهات بمونم
بغل کردنت چه با حسه

پس اينو بدون حتي
بهتر از تو بيان صد تا

به هيچ کدوم محل نميذارم
چون ندارم از اين وقتا

ترانه آهنگ چقد خوبه از آرمین ۲afm و ملانیه

چقد خوبه موزيکم
تا خود صبح مي کوبه

دستات چرا از دست من دوره
Dastat Chera Az Daste Man Doore

خوش ميگذره به هر کي بينمونه
Khosh Migzare Be Harki Beynemoone

اوف تو چه مود خوبييم
وقتي هستي خوبه روحيم

وقتي نيستي خراب حالم
من ، فقط به تو علاقه دارم

خيلي چيزا رو تازه فهميدم
خيلي حرفا راجع بم ميگن

ولي ديگه بايد بشي بيخيال همه
آدمايي که به ما فاز بد ميدن

بدون ، هميشه هستم باتو
به کسي نميدم اصلاٌ جاتو

تو بدترين شرايط روحيم
انرژي ميگيرم از حرفاتو

ميخوام باشي هميشه پيشم
توي مشکلات شريکت ميشم

خودت بهتر از هر کسي ميدوني
که علاقم به تو شديده بي شک

چقدر خوبهموزيکم
تا خود صبح مي کوبه

دستات چرا از دست من دوره
Dastat Chera Az Daste Man Doore

خوش ميگذره به هر کي بينمونه
Khosh Migzare Be Harki Beynemoon







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب