loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ نزن بارون که من یاری ندارم از مرتضی جعفرزاده کامل و با کیفیت اصلی دسته آهنگ: آهنگ محلی متن آهنگ : نزن بارون که من یاری ندارم غریب افتاده ام جایی ندارم درخت دیده و تنهای تنها

حسین بازدید : 0 جمعه 03 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ نزن بارون که من یاری ندارم از مرتضی جعفرزاده کامل و با کیفیت اصلی

دسته آهنگ: آهنگ محلی

متن آهنگ :

نزن بارون که من یاری ندارم

غریب افتاده ام جایی ندارم

درخت دیده و تنهای تنها

مثل مجنون که لیلای ندارم

بارون نیا امشب که دلم تنگه

بارون شب و روزم به تو یه رنگه

بارون دل من شیشه دلش سنگه

تو که تیستی کنارم زیر بارون

شدم تنهای تنهای تو خیابون

بیا پیشم دوباره ای مهربون

گریه میکنه به حالم آسمون

بارون نیا امشب که دلم تنگه

بارون شب و روزم به تو یه رنگه

امشب از آسمون بارون میباره

دل من دلتنگ اون یاره

آخه چرا تنهام میذاره

خدا چرا بارون دوباره میباره

دل من هوایی یاره

بگو امشب بارون نباره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب