loading...

موزیک خفن

متن مداحی هلالینمک به زخم من نپاش دیگه باید برم زینبمانع رفتنم نباش دیگه باید برم زینب با غصه هام تنها بزار دیگه باید برم زینب رمق نداره ذوالفقار دیگه باید برم زینب جایی ندارم بینتون دیگه باید برم زین

حسین بازدید : 63 شنبه 08 مهر 1396


متن مداحی هلالی
نمک به زخم من نپاش دیگه باید برم زینب
مانع رفتنم نباش دیگه باید برم زینب
با غصه هام تنها بزار دیگه باید برم زینب
رمق نداره ذوالفقار دیگه باید برم زینب
جایی ندارم بینتون دیگه باید برم زینب
منتظر تو آسمان دیگه باید برم زینب
توی گلومه استخوان دیگه باید برم زینب
نگو به من بابا بمون دیگه باید برم زینب
بابات دیگه بی نفسه دیگه باید برم زینب
دنیا براش یه قفسه دیگه باید برم زینب


قصه نا تمام شدم دیگه باید برم زینب
تو کوفه بی سلام شدم دیگه باید برم زینب
کی گفته من امام شدم دیگه باید برم زینب
طعنه و ناسزا بسه دیگه باید برم زینب
این آخرای نفسه دیگه باید برم زینب
مادرتون دلواپسه دیگه باید برم زینب
نداره فایده ماندنم دیگه باید برم زینب
زخمی جان و بدنم دیگه باید برم زینب
حرف دله که میزنم دیگه باید برم زینب
نمک نداره دست من دیگه باید برم زینب
دیدن همه شکست من دیگه باید برم زینب
آتیش زدن به هست من دیگه باید برم زینب
به دست زدن طناب دیگه باید برم زینب
سینه من شده کباب دیگه باید برم زینب
ای کوفه آسوده بخواب دیگه باید برم زینب
ای آسمان ببار ببار دیگه باید برم زینب
نشسته خاک به ذوالفقار دیگه باید برم زینب
تمام شده راز و نیاز دیگه باید برم زینب
به حیدرت دیگه نناز دیگه باید برم زینب
منم علی بی نماز دیگه باید برم زینب

http://raghebon.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب