loading...

موزیک خفن

دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش Download New Remix Hossein Tavakoli Eshghe Khosh [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش متن آهنگ ح

حسین بازدید : 41 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش

Download New Remix Hossein Tavakoli Eshghe Khosh

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس حسین توکلی  به نام عشق خوش آرایش

 

دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش

متن آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش

ماه ترین ماه جهانم نفس باش به جانم در تب و تاب و هیجانم گرفته زبانم
عاشق و دیوانه ی آنم که با تو بمانم …
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من
گشتم نبود مثل تو نگرد اصلا نیست تو از آسمان افتادی مث تو دلبر نیست
گوهر تویی و الماسم کنارت زیبا نیست …
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب