loading...

موزیک خفن

متن مداحی هلالییه روز میشه منم میرم ، شما رو تنها میزارم با هیئتا با روضه ها غصه هامو جا میزارم یه روز میاد که بینتون حرف و حدیث دلمه یه روز میاد که پیشتون یه مشتی خاک و گلمه یه روز میاد صدای من خاطره

حسین بازدید : 373 شنبه 06 آبان 1396


متن مداحی هلالی
یه روز میشه منم میرم ، شما رو تنها میزارم
با هیئتا با روضه ها غصه هامو جا میزارم
یه روز میاد که بینتون حرف و حدیث دلمه
یه روز میاد که پیشتون یه مشتی خاک و گلمه
یه روز میاد صدای من خاطره ها رو میشکنه
یه روز میاد ذکر لبم طعنه به مردم میزنه
یه روز میاد آی آدما از طعنه هاتون پاک میشم
یه روز میاد که پیشتون بهشت زهرا خاک میشم
اما بمونه یادتون مجنون عالمین بودم
با تموم بدیم ولی من نوکر حسین بودم
یه روز به جرم عاشقی پیش چشا کتک زدند
با حرفاشون اون آدما به زخم من نمک زدند


یه روزی دور من بودند این کیه نوکر آقا
یه روزی منکرم شدند این کیه کافر به خدا
یه روز میشه منم میرم حرف و حدیث تموم میشه
بازم میاد روی لبا هیشکی فلانی نمیشه
ولی بدونید آدما از کسی من دم نزدم
توی هیئتا حرفی بجز عشق محرم نزدم
خوبی دنیا واسه تو هرچی گناهه مال من
هرچی سپیدی مال تو هرچی سیاهه مال من
منم میشه یه روز میرم یه عکس می مونه یه پلاک
یه قبر بی نام و نشون یه سنگ قبر یه تیکه خاک
اما بدونید آدما با سینه پر آتیشم
میرم به پیش فاطمه مهمون اربابم میشم
چیزی نمی خوام از شما روضه خونی کار منه
اگه همه برید چه غم آخه حسین یار منه


http://raghebon.ir/










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب