loading...

موزیک خفن

متن مداحی کریمی الا ای پادشاه کربلاییبه راهت مینمایم جان فداییمیان سنگ باران سر شکستهصدایت میزنم شاید بیایییتیم سیزده ساله در اینجاشده مقتول بغض مجتباییرجز خواندم ولی با شور عباساناابن المجتبای مرتضای

حسین بازدید : 609 یکشنبه 07 آبان 1396



متن مداحی کریمی

الا ای پادشاه کربلایی
به راهت مینمایم جان فدایی
میان سنگ باران سر شکسته
صدایت میزنم شاید بیایی
یتیم سیزده ساله در اینجا
شده مقتول بغض مجتبایی
رجز خواندم ولی با شور عباس
اناابن المجتبای مرتضایی
عدو سر خواسته سر می دهم من
کریمانه بر او کردم عطایی
به زیر سم مرکب ها عمو جان
زیارت نامه می خوانم کجایی
برای دیدنم زهرا رسیده
عمو جان آمده وقت جدایی


تمام استخوان هایم شکسته
کند حیران تو را این جا به جایی
تنم را چون علی اکبر خود
بخوابان لابه لای یک عبایی
بیا رسیده عمو لحظه های آخر من
بیا در این دم آخربشین تو در بر من
به زیر سم ستوران شکسته می غلتد
بگو نمی نگری این جهاد اکبر من
به مرگ سرخ خود اهلا من العسل گفتن
چگونه تیغ ننوشد ز خون حنجر من
منم نواده ی حیدر امیر صف شکنان
بخوان تو نیز دعایی گل پیمبر من
ای که به عشقت اسیر حسین یا حسین
خیل بنی آدمند حسین یا حسین
با خبران غمت حسین یا حسین
بی خبر از عالمندحسین یا حسین
هر که غمت را خرید
عشرت عالم فروخت
سوختگان غمت
با غم دل خرمند
یوسف مصر بقا
در همه عالم توئی
در طلبت مرد و زن
آمده با درهمند
خاک سر کوی تو
زنده کند مرده را
زان که شهیدان تو
جمله مسیحا دمند
حسین عشق منی

abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب