loading...

موزیک خفن

متن مداحی کریمی بغض جدایی امشب / تو این نفسها مونده    تو این دلهای بی تاب/بازم یکی جا موندهآروم نمیشه قلبم/ درد منو میدونی      برای تو دلتنگم / چه درد بی درمو

حسین بازدید : 107 یکشنبه 07 آبان 1396



متن مداحی کریمی

بغض جدایی امشب / تو این نفسها مونده    تو این دلهای بی تاب/بازم یکی جا مونده
آروم نمیشه قلبم/ درد منو میدونی      برای تو دلتنگم / چه درد بی درمونی
بدون تو آوارم / بدون تو بیچارم       آغا تو این دنیا من / کی و بجز تو دارم
حال جنونم داده / بدست تو زنجیرم      تو این پریشون حالی / کرب و بلا می گیرم
حسین ابا عبدالله...
با اسم تو آغا جان / راه نفس وا میشه     تو این شبا با عشقت / خواب و خیالی دارم


قدم بذار رو چشمم / ببین چه حالی دارم
فقط تویی دلدارم / بی تو تمومه کارم    آخر یه روز این سر رو / به دامنت می ذارم
تو این شبا از دستت / کرب و بلا می گیرم
حسین ابا عبدالله...
بغض جدایی امشب / تو این نفسها مونده    تو این دلهای بی تاب/بازم یکی جا مونده
آروم نمیشه قلبم/ درد منو میدونی      برای تو دلتنگم / چه درد بی درمونی
بدون تو آوارم / بدون تو بیچارم       آغا تو این دنیا من / کی و بجز تو دارم(2)
خودت میدونی بی تو/ از همه عالم سیرم     تو این شبا از دستت / یه کربلا میگیرم
عمو / حرم / عطش / آب ....


abaraatahowra.mihanblog.com














اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب