loading...

موزیک خفن

متن مداحی کریمی حسین عشق منه،‌ حسین دین منهكاش بودم قطره آبی و از راه وفاشبنم لبهای خشك شیرخوارت می شدمكاش می بودم سپر تا در هجوم تیغ مرگمانع شمشیر خصم نابكارت می شدمكاش بودم در شب شام غریبان تا

حسین بازدید : 40 یکشنبه 07 آبان 1396



متن مداحی کریمی
حسین عشق منه،‌ حسین دین منه

كاش بودم قطره آبی و از راه وفا

شبنم لبهای خشك شیرخوارت می شدم

كاش می بودم سپر تا در هجوم تیغ مرگ

مانع شمشیر خصم نابكارت می شدم

كاش بودم در شب شام غریبان تا كه من


پاسدار خیمه بی پاسدارت می شدم

حسین عشق منه،‌ حسین دین منه

ای كه به عشقت اسیر (وای حسین)

خیل بنی آدمند

باخبران غمت

بی خبر از عالمند

هر كه غمت را خرید

عشرت عالم فروخت

سوختگان غمت

با غم دل خرمند

خاك سر كوی تو

زنده كند مرده را

ز آن كه شهیدان تو

جمله مسیحا دمند

یوسف مصر بقا

در همه عالم تویی

در طلبت مرد و زن

آمده با دِرهمند


abaraatahowra.mihanblog.com









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب