loading...

موزیک خفن

متن مداحی کریمی بازم شب و ستاره هوا مثه بهارهدلا پره شراره چشا همه خمارهمیتابه از پشت ابرا ماه تموم شبای منمیریزه قطره قطره می از لبهای منلبریزه اشک شوق از چشمای من ای اقای من دین و دنیای مندریاب

حسین بازدید : 187 دوشنبه 08 آبان 1396



متن مداحی کریمی
بازم شب و ستاره هوا مثه بهاره

دلا پره شراره چشا همه خماره

میتابه از پشت ابرا ماه تموم شبای من

میریزه قطره قطره می از لبهای من

لبریزه اشک شوق از چشمای من

 ای اقای من دین و دنیای من



دریاب منه بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو ستاره ها رو

*********

بازم شب و سپیده بازم شب امیده

بوی خدا رسیده گل علی دمیده

قلب پیغمبر بیتابه برای قدم یه دردونه

توی چشمای اهل خونه چشم بارونه

روی نوزادی که مثل صحرا می مونه

وقتی خندونه  جلوه خاتونه

بارون بیا بیار بهار و

مجنون صدا کن عاشقا رو

گردون بیا ببین خدا رو جمال یار و

**********

شیدایی اخر بن بست در میخونه دره باغه

رسوایی صف پیمونست برا یک جرعه سرم داغه

حسین تولات و دارم چی کم دارم

به پات سر میذارم چی کم دارم

تویی تاج سرم چی کم دارم

**********

بال ملائک وا شده شب شب نمازه

اسمون پروازه ما تا مدینه بازه

شب فرار غمه

ماه و ستاره همه

میگن خوش اومد به تو

گل پسر فاطمه

تنها مرجع اشعار حاج محمود کریمی shear.blog.ir



abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب