loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید,کد موزیک روی پریشان بهرام حصیری,دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری,تکست موزیک روی پریشان بهرام حصیری,دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری کیفیت 3

حسین بازدید : 634 چهارشنبه 10 آبان 1396

متن آهنگ روی پریشان بهرام حصیری


کرده مرا مستِ مست، ساقيِ چشمانِ تو
مي زندم راهِ عقل، رعدِ غزل خوانِ تو
بس که به يادِ لبت، بوسه به ساغر زدم
گشته چو گلگون شراب، چهره ز هجران تو
اي همه دنياي من، نشئه ي رؤياي من
کرده مرا بي قرار، موي پريشان تو
ساقيِ چشمان تو
اي همه دنياي من، نشئه ي رؤياي من
کرده مرا بي قرار، موي پريشانِ تو







ساقيِ چشمانِ تو
با تو رها مي شود از غم دل زارم
من به بهشتم چو تو هستي به کنارم
ابر پر از بغضِ بهارم تو شکوفه
خندي چو گريم ز غمت در شبِ تارم
با تو رها مي شود از غم دل زارم
من به بهشتم چو تو هستي به کنارم
ابر پر از بغضِ بهارم تو شکوفه
خندي چو گريم ز غمت در شبِ تارم
کرده مرا مستِ مست، ساقيِ چشمانِ تو
مي زندم راهِ عقل، رعدِ غزل خوانِ تو
بس که به يادِ لبت، بوسه به ساغر زدم
گشته چو گلگون شراب، چهره ز هجران تو
اي همه دنياي من، نشئه ي رؤياي من
کرده مرا بي قرار، موي پريشان تو
ساقيِ چشمان تو
اي همه دنياي من، نشئه ي رؤياي من
کرده مرا بي قرار، موي پريشان تو
ساقيِ چشمان تو


http://www.sattarseda.blogfa.com














برچسب ها دانلود آهنگ جدید کد موزیک روی پریشان بهرام حصیری دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری تکست موزیک روی پریشان بهرام حصیری دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز روی پریشان بهرام حصیری کد آهنگ پیشواز همراه اول روی پریشان بهرام حصیری روی پریشان بهرام حصیری متن آهنگ روی پریشان بهرام حصیری تکست آهنگ روی پریشان بهرام حصیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل روی پریشان بهرام حصیری دانلود آهنگ جدید روی پریشان بهرام حصیری دانلود ترانه روی پریشان بهرام حصیری دانلود موزیک ویدیو روی پریشان بهرام حصیری دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم روی پریشان بهرام حصیری کد آوای انتظار همراه اول روی پریشان بهرام حصیری متن ترانه روی پریشان بهرام حصیری دانلود آهنگ روی پریشان بهرام حصیری رمیکس Remix سایت موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب