loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن,متن ترانه دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلامون سياه شدن براي هم تنگ ن

حسین بازدید : 35 چهارشنبه 10 آبان 1396


من آهنگ
دلامون سياه شدن، براي هم تنگ نمي شن
مثل آسمون ديگه، زلال و يکرنگ نمي شن
اونکه گفت مهربوني، تا دنيا دنياست ميمونه
راست ميگفت، گمون مي کرد دلامون از سنگ نمي شن
اونکه گفت مهربوني، تا دنيا دنياست ميمونه
راست ميگفت، گمون مي کرد دلامون از سنگ نمي شن
دل تو امروزيه ، قصه ي دوست داشتنو باور نداره
دل من قديميه، عاشق عشقيه که آخر نداره
روزگاري آدما مثل فرشته پاک بودن
دلا اون روزا براي همديگه هلاک بودن
قصه ي "داش آکلو" بخون ، بخون تا بدوني
عاشقاي قديمي عاشق سينه چاک بودن
قصه ي "داش آکلو" بخون ، بخون تا بدوني
عاشقاي قديمي عاشق سينه چاک بودن


دلامون سياه شدن، براي هم تنگ نمي شن
مثل آسمون ديگه، زلال و يکرنگ نمي شن
اونکه گفت مهربوني، تا دنيا دنياست ميمونه
راست ميگفت، گمون مي کرد دلامون از سنگ نمي شن
اونکه گفت مهربوني، تا دنيا دنياست ميمونه
راست ميگفت، گمون مي کرد دلامون از سنگ نمي شن
قصه ي دوستت دارم رو، تو ميگي پوشاليه
دل من اما از اين، نا باوري ها خاليه
تو داري غريبه ميشي با من و نمي دوني
که ميون غربت غم ها دلم چه حاليه
دل تو امروزيه گلاي کاغذي مي خواد
دل من قديميه اين گلا رو مي ده به باد
دل تو امروزيه گلاي کاغذي مي خواد
دل من قديميه اين گلا رو مي ده به باد


دانلود آهنگ های مسعود بختیاری و متن ترانه های ایشان در:

http://www.sattarseda.blogfa.com














برچسب ها متن آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن متن ترانه دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ جدید دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن کد آوای انتظار همراه اول دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن کد موزیک دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ با لینک مستقیم دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن تکست موزیک دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دانلود آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن کیفیت عالی سایت موزیک دانلود ترانه دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن تکست آهنگ دلامون سياه شدن براي هم تنگ نمي شن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب