loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهید من شه

حسین بازدید : 489 چهارشنبه 10 آبان 1396



من آهنگ
شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان
شهید گل شهید باغ شهید سربلند ایمان
آواز سبز توست آواز گلدسته
شفای گل با توست پایا و پیوسته
تکرار قلب تو با زائر خسته
ای شهید ای خاک تو تبرک شریف هر عشق
ای طلوع روشن رسالت شکفته در عشق
ای پناه خسته ها شکسته ها محتاج عشقم
ای بهار ای غنچه ساز گلمرده ی تاراج عشقم
شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان


شهید گل شهید باغ شهید سربلند ایمان
تو یاور آهو هم رنج مظلومی
دلیل هر فاتح غم خوار مغلوبی
با سایه ها دشمن با روشنی خوبی
شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان
شهید گل شهید باغ شهید سربلند ایمان

دانلود و متن آهنگ های مازیار

http://www.sattarseda.blogfa.com











برچسب ها کد آهنگ پیشواز شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان کد موزیک شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود ترانه شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان کیفیت 320 دانلود آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان رمیکس Remix دانلود موزیک ویدیو شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود آهنگ با لینک مستقیم شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان متن ترانه شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان متن آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان کد آهنگ پیشواز همراه اول شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان تکست آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان دانلود آهنگ شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان تکست موزیک شهید من شهید ما شهید بی زوال انسان سایت موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب