loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری رمیکس Remix,دانلود آهنگ با لینک مستقیم در بستر غم از بهرام حصیری,دانلود آهنگ جدید, در بستر غم از بهرام حصیری,تکست آهنگ در

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 10 آبان 1396


متن آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری


بعد از تو هم در بستر غم مي توان خفت
بعد از تو هم با دل سخنها مي توان گفت
بعد از تو هم اين سوز هجران هرگز نمي آيد به پايان
بي تو هم اين عشق بي فرجام من شايد که پا بر جا بماند يا نماند
بي تو هم درياي بي آرام دل شايد به طوفانم کشاند يا براند
من که رسواي دل هستم کي زغم پروا کنم
مي روم عشق و وفا را بعد از اين رسوا کنم
دل ز دريا مي زنم تا که دل دريا کنم
دل کي شود آزاد از اين باد فرياد از بي داد از اين غم
جز غم چه بود اين عشق رسوا
شد هستي ام بر باد از اين غم


بعد از تو هم در بستر غم مي توان خفت
بعد از تو هم با دل سخن ها مي توان گفت
بعد از تو هم اين سوز هجران
هر گز نمي آيد به پايان
بعد از تو هم اين سوز هجران
هر گز نمي آيد به پايان
من که رسواي دل هستم کي ز غم پروا کنم
مي روم عشق و وفا را بعد از اين رسوا کنم
دل به دريا مي زنم تا که دل دريا کنم


http://www.sattarseda.blogfa.com

















برچسب ها دانلود آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری رمیکس Remix دانلود آهنگ با لینک مستقیم در بستر غم از بهرام حصیری دانلود آهنگ جدید در بستر غم از بهرام حصیری تکست آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری دانلود موزیک ویدیو در بستر غم از بهرام حصیری متن آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری کد آهنگ پیشواز در بستر غم از بهرام حصیری کد آهنگ پیشواز همراه اول در بستر غم از بهرام حصیری کد موزیک در بستر غم از بهرام حصیری تکست موزیک در بستر غم از بهرام حصیری متن ترانه در بستر غم از بهرام حصیری کد آوای انتظار همراه اول در بستر غم از بهرام حصیری دانلود آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل در بستر غم از بهرام حصیری دانلود آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری دانلود آهنگ جدید در بستر غم از بهرام حصیری دانلود آهنگ در بستر غم از بهرام حصیری کیفیت عالی سایت موزیک دانلود ترانه در بستر غم از بهرام حصیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب