loading...

موزیک خفن

متن آهنگ خاطرات هایان,تکست آهنگ خاطرات هایان,دانلود ترانه خاطرات هایان,دانلود آهنگ جدید خاطرات هایان اسفند ماه 1395,کد موزیک خاطرات هایان,دانلود موزیک ویدیو خاط

حسین بازدید : 161 سه شنبه 03 اسفند 1395




متن آهنگ خاطرات هایان nhkg,n , ljk Hik' [ndn j;sj khds
Lyrics Music Hayan Khaterat
متن آهنگ خاطرات هایان
ترانه و شعر آهنگ خاطرات هایان
دارم خاطراتو مرور میکنم دارم باز هواتو نفس میکشم
هنوز گرممو زخمه من کهنه نیست روی جای خالیت دست میکشم
نمیدونم این ترسمه یا غرور نمیذاره بغضه گلوم بشکنه
با چشمای تو عکس بهم زل زدی که یعنی میدونی که حق با منه
هنوز گیجمو با تو هی رد زده نمیشه که باور کنم نیستی
از امروز تکلیف شب روشنه باید اینو از بر کنم نیستی
هنوز گیجمو با تو هی رد زده نمیشه که باور کنم نیستی
از امروز تکلیف شب روشنه باید اینو از بر کنم نیستی
تکست آهنگ خاطرات هایان


تو رفتی و خالی شده زیر پام دیگه سر پناهی نداره دلم
تا وقتی نباشی واسه غصه هام کجا رو داره سر بذاره دلم
تویه لحظه هایی که بی حوصله ام پناهم یه قاب از نگاه توئه
هنوز دردمو پیشه تو میگم و هنوزم دلم سر به راه توئه
هنوز گیجمو با تو هی رد زده نمیشه که باور کنم نیستی
از امروز تکلیف شب روشنه باید اینو از بر کنم نیستی
هنوز گیجمو با تو هی رد زده نمیشه که باور کنم نیستی
از امروز تکلیف شب روشنه باید اینو از بر کنم نیستی
**



منبع:
www.faratext.com







برچسب ها متن آهنگ خاطرات هایان تکست آهنگ خاطرات هایان دانلود ترانه خاطرات هایان دانلود آهنگ جدید خاطرات هایان اسفند ماه 1395 کد موزیک خاطرات هایان دانلود موزیک ویدیو خاطرات هایان دانلود آهنگ جدید خاطرات هایان دانلود آهنگ خاطرات هایان کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطرات هایان دانلود آهنگ خاطرات هایان ljk Hik' [ndn کد آهنگ خاطرات هایان متن ترانه خاطرات هایان آهنگ خاطرات هایان ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ با لینک مستقیم خاطرات هایان کد پیشواز همراه اول خاطرات هایان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب