loading...

موزیک خفن

دانلود موزیک ویدیو بارون ماکان باند,آهنگ بارون ماکان باند,دانلود آهنگ جدید بارون ماکان باند,متن آهنگ بارون ماکان باند,کد موزیک بارون ماکان باند,ljk Hik\' [ndn,کد

حسین بازدید : 31 سه شنبه 03 اسفند 1395



متن آهنگ بارون ماکان باند nhkg,n , ljk Hik' [ndn j;sj khds
Lyrics Music Macan Band Baroon
متن آهنگ بارون ماکان باند
ترانه و شعر آهنگ بارون ماکان باند
دستامو بگیرو تو چشام زل بزن بذار حس کنم تو رو پیشه خودم
وقتی میگی عشقم دوست دارم تو میشی تمومه دار و ندارم
با تو زیر بارون خاطره دارم دلم میخواد باشی تو کنارم
با تو آرومم من من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
با تو آرومم من من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
تکست آهنگ بارون ماکان باند
همه چی با تو خوبه عشقه من دوست دارم باشی جلو چشم من
همه چی با تو خوبو عالیه خدایا شکرت چه حالیه


همه چی با تو خوبه عشق من دوست دارم باشی جلو چشم من
همه چی با تو خوبو عالیه خدایا شکرت چه حالیه
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
میدونی حاله من با تو خیلی خوبه وقتی پیشمی فکر من آرومه
منو تو زیر بارونم با همیم حسه خوبیه وقتی تو پیشمی
میدونی حاله من با تو خیلی خوبه وقتی پیشمی فکر من آرومه
منو تو زیر بارونم با همیم حسه خوبیه وقتی تو پیشمی
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
**


منبع:
www.faratext.com







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو بارون ماکان باند آهنگ بارون ماکان باند دانلود آهنگ جدید بارون ماکان باند متن آهنگ بارون ماکان باند کد موزیک بارون ماکان باند ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل بارون ماکان باند دانلود آهنگ بارون ماکان باند تکست آهنگ بارون ماکان باند دانلود آهنگ بارون ماکان باند کیفیت 320 متن ترانه بارون ماکان باند دانلود آهنگ با لینک مستقیم بارون ماکان باند ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید بارون ماکان باند اسفند ماه 1395 کد آهنگ بارون ماکان باند کد پیشواز همراه اول بارون ماکان باند دانلود ترانه بارون ماکان باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب