loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید رابطه علیرضا فرد اسفند ماه 1395,دانلود آهنگ جدید رابطه علیرضا فرد,دانلود آهنگ با لینک مستقیم رابطه علیرضا فرد,آهنگ رابطه علیرضا فرد,دانلود موزی

حسین بازدید : 63 سه شنبه 03 اسفند 1395




متن آهنگ رابطه علیرضا فرد nhkg,n , ljk Hik' [ndn j;sj khds
Lyrics Music Alireza Fard Rabete
متن آهنگ رابطه علیرضا فرد
ترانه و شعر آهنگ رابطه علیرضا فرد
دنیای ما با هم یه جور خاصیه خیلی احساسیه
چشمامو تو چشمات میدوزم هر لحظه دنیا واسم بی تو یه دورغه محضه
بذار بگم چقدر عاشقه عشقتم دیوونگی کنم آخه دیوونتم
آرزومه با تو باشم تو عشقم دیوونه من میخوام اونی که تو میخوای باشم دیوونه دیوونه


آرزومه با تو باشم تو عشقم دیوونه من میخوام اونی که تو میخوای باشم دیوونه دیوونه
تکست آهنگ رابطه علیرضا فرد
دنیای ما با هم یه جور خاصیه رابطمون با هم خیلی احساسیه
بذار بگم چقدر عاشقه عشقتم دیوونگی کنم آخه دیوونتم
آرزومه با تو باشم تو عشقم دیوونه من میخوام اونی که تو میخوای باشم دیوونه دیوونه
آرزومه با تو باشم تو عشقم دیوونه من میخوام اونی که تو میخوای باشم دیوونه دیوونه
**


منبع:
www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رابطه علیرضا فرد اسفند ماه 1395 دانلود آهنگ جدید رابطه علیرضا فرد دانلود آهنگ با لینک مستقیم رابطه علیرضا فرد آهنگ رابطه علیرضا فرد دانلود موزیک ویدیو رابطه علیرضا فرد تکست آهنگ رابطه علیرضا فرد کد موزیک رابطه علیرضا فرد دانلود ترانه رابطه علیرضا فرد کد آهنگ پیشواز ایرانسل رابطه علیرضا فرد ljk Hik' [ndn کد آهنگ رابطه علیرضا فرد دانلود آهنگ رابطه علیرضا فرد کیفیت 320 دانلود آهنگ رابطه علیرضا فرد متن آهنگ رابطه علیرضا فرد متن ترانه رابطه علیرضا فرد ljk jvhkiHik' [ndn کد پیشواز همراه اول رابطه علیرضا فرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب