loading...

موزیک خفن

دانلود موزیک ویدیو اولین باره سروش دادخواه ,متن ترانه اولین باره سروش دادخواه ,دانلود ترانه اولین باره سروش دادخواه ,دانلود آهنگ جدید اولین باره سروش دادخواه

حسین بازدید : 149 سه شنبه 03 اسفند 1395


متن آهنگ اولین باره سروش دادخواه nhkg,n , ljk Hik' [ndn j;sj khds
Lyrics Music Soroush Dadkhah Avalin Bare
متن آهنگ اولین باره سروش دادخواه
ترانه و شعر آهنگ اولین باره سروش دادخواه
منو تو و یه دریا چه جای خوبی میشه دنیا نفسهات نفسهام این حس همونیه که میخوام
قدمهام قدمهات چه حاله خوبی داره چشمات چه حسی چه حالی منو تو و هوای عالی
اولین باره دلم اینجوری لرزیده اولین باره چشام خواب تو رو دیده
اولین باره یکی اصلا برام کم نیست من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست
اولین باره دلم اینجوری لرزیده اولین باره چشام خواب تو رو دیده


اولین باره یکی اصلا برام کم نیست من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست
تکست آهنگ اولین باره سروش دادخواه
یه ساحل دوتامون چی میشه که بباره بارون چی میشه خدایا بیار ابراتو رو سر ما
هنوزم میمیرم دستاتو که میخوام بگیرم هنوزم یه لحظه نگاهت کنم دلم میلرزه
اولین باره دلم اینجوری لرزیده اولین باره چشام خواب تو رو دیده
اولین باره یکی اصلا برام کم نیست من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست
اولین باره دلم اینجوری لرزیده اولین باره چشام خواب تو رو دیده
اولین باره یکی اصلا برام کم نیست من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست
**


منبع:
www.faratext.com







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو اولین باره سروش دادخواه متن ترانه اولین باره سروش دادخواه دانلود ترانه اولین باره سروش دادخواه دانلود آهنگ جدید اولین باره سروش دادخواه اسفند ماه 1395 آهنگ اولین باره سروش دادخواه تکست آهنگ اولین باره سروش دادخواه دانلود آهنگ جدید اولین باره سروش دادخواه کد آهنگ اولین باره سروش دادخواه کد آهنگ پیشواز ایرانسل اولین باره سروش دادخواه ljk Hik' [ndn متن آهنگ اولین باره سروش دادخواه کد پیشواز همراه اول اولین باره سروش دادخواه دانلود آهنگ اولین باره سروش دادخواه کد موزیک اولین باره سروش دادخواه دانلود آهنگ با لینک مستقیم اولین باره سروش دادخواه ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ اولین باره سروش دادخواه کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب