loading...

موزیک خفن

متن آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان,آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان,متن ترانه عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان ,دانلود آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان

حسین بازدید : 145 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان www.xni3e.ir
Lyrics Music Hooniak Ft Ali Ashkan Eshghe 2 Tarafe
متن آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان
ترانه و شعر آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان
قلبه ما با هم آروم میگیره اصلا ما دوتا دلامون یکیه
با تو که باشم یه حالی میشم حتی اگه بد باشم عالی میشم
بدجوری خندت به دل میشینه اینه آره اینه زندگی اینه
من عاشقه تو تو عاشقه من عشق دو طرفه آره همینه
دیوونه که میشی دیوونه میشم لعنتی چشمات میزنه آتیشم
دستاتو تو دست من میذاری دادی دست من با چشمات چه کاری


دیوونه که میشی دیوونه میشم لعنتی چشمات میزنه آتیشم
دستاتو تو دست من میذاری دادی دست من با چشمات چه کاری
تکست آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان
تنم سرده و یادم رفتی شدم برات مثه آدم برفی
بر نمیخورد بهم با هر حرفی الان هر چی بهم بگن میگم رفتی
آخر رفتی شدم مخفی لایه برفا سرد و تنها ولی نه تو خودتو نباز تو وایستا سرپا
هر چی درد کشیدم دیگه بسمه تو که میدونستی قلبم هستمه
اونی که داغون شده رگه دستمه
به هر .. کردم از همه پاک کردم چتامونو یادم نمیره حرفامونو
هر شب نگاه میکنم عکسامونو آره من بودم مقصر دعوامونو
قلبه ما با هم آروم میگیره اصلا ما دوتا دلامون یکیه
با تو که باشم یه حالی میشم حتی اگه بد باشم عالی میشم
بدجوری خندت به دل میشینه اینه آره اینه زندگی اینه
من عاشقه تو تو عاشقه من عشق دو طرفه آره همینه
دیوونه که میشی دیوونه میشم لعنتی چشمات میزنه آتیشم
دستاتو تو دست من میذاری دادی دست من با چشمات چه کاری
دیوونه که میشی دیوونه میشم لعنتی چشمات میزنه آتیشم
دستاتو تو دست من میذاری دادی دست من با چشمات چه کاری
**

http://www.faratext.com








برچسب ها متن آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان متن ترانه عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان دانلود آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ با لینک مستقیم عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان تکست آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان دانلود ترانه عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان کد آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان کد موزیک عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان دانلود موزیک ویدیو عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان دانلود آهنگ عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ جدید عشق دو طرفه هونیاک و علی اشکان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب