loading...

موزیک خفن

دانلود اهنگ ای فرشته ی من , دانلود آهنگ فرشته من ببین تو خطرم , دانلود آهنگ فرشته من حامد کولیوند , دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدیش نذاری سر به سرش , دانلود آهن

حسین بازدید : 1153 سه شنبه 10 بهمن 1396
X دانلود اهنگ ای فرشته ی من X دانلود آهنگ فرشته من ببین تو خطرم X دانلود آهنگ فرشته من حامد کولیوند X دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدیش نذاری سر به سرش X دانلود آهنگ حامد کولیوند نگرانتم X حامد کولیوند سر به سر X دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدی نزاری سر به سرش X دانلود آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد X دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدیش نزاری سر به سرش

http://www.texahang.org/lyrics/12069_%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF.html/

چقدر راحت تو یه ساعت درست تو بدترین حالت
بهم گفتی میری واسه همیشه
ولی حالا که ما دوتا دیگه نیستیم تک و تنها
علاقه داری که برگردی که چی شه

 

نذار تو دیگه سر به سرم به سرم بزنه که دله تو میبرم
تو که خوب میدونی من عاشق ِ عشقای پُر دردسرم
نذار تو دیگه پا رو دلم دلشو ندارم که دیگه باز تو بیای به دلم
تو که خوب میدونی منه دیوونه از تو دیوونه ترم

♫♫♫

خدا تورو داده به من فرشته ی من
تو فرشته ی قصه ی پُر غصه ی من
فرشته من ببین تو خطرم
نذار سر به سر دل عاشق در به درم
نذار سر به سر دل عاشق در به درم

نذار تو دیگه سر به سرم به سرم بزنه که دله تو میبرم
تو که خوب میدونی من عاشق ِ عشقای پُر دردسرم
نذار تو دیگه پا رو دلم دلشو ندارم که بیای باز تو دلم
تو که خوب میدونی منه دیوونه از تو دیوونه ترم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ ای فرشته ی من دانلود آهنگ فرشته من ببین تو خطرم دانلود آهنگ فرشته من حامد کولیوند دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدیش نذاری سر به سرش دانلود آهنگ حامد کولیوند نگرانتم حامد کولیوند سر به سر دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدی نزاری سر به سرش دانلود آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد دانلود اهنگ کبوده رنگ لبش دیدیش نزاری سر به سرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب