loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا,کد موزیک کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا,دانلود موزیک ویدیو کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا,ljk jvhkiHik\' [ndn,دانلو

حسین بازدید : 145 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا www.xni3e.ir
Lyrics Music Nima Piltan Ft Amir Arshia Keshesh Nade
متن آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا
ترانه و شعر آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا
بسه دیگه کشش نده آخر‌ خطه هردومون حالمون بده استرس بسه
ما رسیدیم به‌ آخرش راه برگشت نیست حاله هیچ کس تو اینروزا قد من بد‌ نیست
قدر من بد‌ نیست , قدر من بد‌ نیست
دست کشیدم از خودم رنگ آدما شدم بیخیالی ایندفعه حاله من بدتره
منم خوب حقمه ببین با این همه هنوز میخوام هوات از سرم نپره
دست کشیدم از خودم رنگ آدما شدم بیخیالی ایندفعه حاله من بدتره
منم خوب حقمه ببین با این همه هنوز میخوام هوات از سرم نپره


تکست آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا
حق من اصلا این نبود دورشم از قلبت هیچی شادم نمیکنه غیر برگشتت
کل فکرم پر از غمه اما میخندم من جوابه سوالمو تازه میفهمم
حالا میفهمم حالا میفهمم
دست کشیدم از خودم رنگ آدما شدم بیخیالی ایندفعه حاله من بدتره
منم خوب حقمه ببین با این همه هنوز میخوام هوات از سرم نپره
دست کشیدم از خودم رنگ آدما شدم بیخیالی ایندفعه حاله من بدتره
منم خوب حقمه ببین با این همه هنوز میخوام هوات از سرم نپره


http://www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا کد موزیک کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا دانلود موزیک ویدیو کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا ljk jvhkiHik' [ndn دانلود ترانه کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا تکست آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا کد آهنگ پیشواز ایرانسل کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا دانلود آهنگ با لینک مستقیم کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا دانلود آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا بهمن ماه 1395 متن آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا کد آهنگ کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا دانلود آهنگ جدید کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا متن ترانه کشش نده نیما پیلتن و امیر ارشیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب