loading...

موزیک خفن

دنياي من دوست دارم بخدا به غير تو هيشکي ندارمنميخوام غم توي چشمات ببينم اگه بي تو باشم حتما ميميرم تو رو ک ديدم عقلم از سرم پريد‌چشمام به غير تو هيچ جاي ديگه رو نديدتوي اسمون دنيام تويي تک س

حسین بازدید : 101 پنجشنبه 31 خرداد 1397

دنياي من دوست دارم بخدا به غير تو هيشکي ندارم
نميخوام غم توي چشمات ببينم اگه بي تو باشم حتما ميميرم 

تو رو ک ديدم عقلم از سرم پريد
‌چشمام به غير تو هيچ جاي ديگه رو نديد

توي اسمون دنيام تويي تک ستاره 
بيا با ما را بيا با اين دل بيچاره

دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن


در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن

دنياي من بمون کنارم 
منو تو خوشبختيم اگه بذارن

تو کوچه ک تنها ميري تو رو مي پاتم
با همه احساسم تو رو ميخوامت

از وقتي جلوم سبز شدي اروم و قرار ندارم
عاشقمو مجبورم راه فرار ندارم 

تو اسمون قلبم تويي تک ستارمي 
نکنه روزي بياد عشقمو از ياد ببري 


دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن
در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن

دست بردار از حرفات 
دست بردار از کارات

دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن
در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب