loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه,    اهنگ قلب منه قلب منه,    دانلود اهنگ یادته از مروارید,    دانلود آهنگ مروارید به نام

حسین بازدید : 125 پنجشنبه 07 تیر 1397



,   

,    دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه
,    اهنگ قلب منه قلب منه
,    دانلود اهنگ یادته از مروارید
,    دانلود آهنگ مروارید به نام یادته
,    دانلود اهنگ جدید مروارید یادته
,    متن اهنگ یادته مروارید
,    اهنگ مروارید یادته
,    دانلود آهنگ مروارید دل من
,    دانلود اهنگ يادته از مرواريد
,   

از مروارید

منو دادی چقدر تغییرم همیشه که اینجوری نمیمونه
فکرت منو کشت فکرت منو پاک کرد دیوونه
بگو حرفاتو یادته یا نه قبل رفتن من و داغون کرد
الا پشیمونم بگو یادته یا نه به تو گفتم منم ادمم
قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم
الان این ابرا توی اسمونن تنهایی یه لحظه میشینه با من
دل من صافه ولی کوه دردم توی قلب تو خونه کردم من
محکمم نمیگذرم از تو منم ادمم

==» تکست اهنگ یادته از سایت بهترانه «==

قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم
امشبم مثل هر شب تار و مار توی خرابه های خاطرات
گم میشم من لابه لای عکسا میگردم تو اون لحظات ثابت ماه
چقدر خوب بودن رابطه ها ولی الان
قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم

مروارید یادته

http://behtaraneh.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF/







برچسب ها دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه اهنگ قلب منه قلب منه دانلود اهنگ یادته از مروارید دانلود آهنگ مروارید به نام یادته دانلود اهنگ جدید مروارید یادته متن اهنگ یادته مروارید اهنگ مروارید یادته دانلود آهنگ مروارید دل من دانلود اهنگ يادته از مرواريد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب