loading...

موزیک خفن

متن اهنگکفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومدهی نامه پشت نامه بنویس من از خدامهتا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدماز بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فداتکاشکی منم به این خوبی

حسین بازدید : 176 دوشنبه 11 تیر 1397


متن اهنگ
کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد
هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه
تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
هر چی تو قلبت داشتی رو برگ گل نوشتی


لای کتاب عشقم برام پیغوم گذاشتی
که هیچکسو تو دنیا اینجوری دوست نداشتی اینجوری دوست نداشتی
که هیچکسو تو دنیا اینجوری دوست نداشتی اینجوری دوست نداشتی
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد
هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه
تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
منم پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
http://sirooz.com/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب