loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ عشقم فرهاد ناصری,    موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم,    دانلود موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم,    دانلود آهنگ فرهاد ناصری رویا,

حسین بازدید : 201 سه شنبه 12 تیر 1397


,    دانلود اهنگ عشقم فرهاد ناصری
,    موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم
,    دانلود موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم
,    دانلود آهنگ فرهاد ناصری رویا
,    کلیپ فرهاد ناصری عشقم
,    عشقم با تو خوبه حالم فرهاد ناصری
,    فرهاد ناصری تو همونی
,    فرهاد ناصری عطر موهات
,    دانلود اهنگ وابسته از فرهاد ناصری
,   

http://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82%D9%85.html

دانلود آهنگ جدید فرهاد ناصری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرهاد ناصری در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

 

متن آهنگ فرهاد ناصری با نام عشقم

 

دنیا رو با تو دوست دارم با نگات کلی خاطره دارم
دلگرمم به احساست خیلی میخوامت عشق من
هر شب خواب و رویامو با تو میخوامو میدونی
عشقو از نگاه من حتی تو خوابم میخونی
عشقم با تو خوبه حالم جز تو کیو دارم عمرو جون من
از تو دور نمیشه قلبم هرچی بخوای از من من همونم
عشقم با تو خوبه حالم جز تو کیو دارم عمرو جون من
از تو دور نمیشه قلبم هرچی بخوای از من من همونم


تو چشمات یه دنیا رازه حس ما با هم عشقو میسازه
قلب من غرق رویاته دلِ من گیره موج موهاته
این حسو حال زیبا رو با تو میخوامو میدونی
همراهت تا ته دنیا پا به پاتم من میدونی
عشقم با تو خوبه حالم جز تو کیو دارم عمرو جون من
از تو دور نمیشه قلبم هرچی بخوای از من من همونم
عشقم با تو خوبه حالم جز تو کیو دارم عمرو جون من
از تو دور نمیشه قلبم هرچی بخوای از من من همونم







برچسب ها دانلود اهنگ عشقم فرهاد ناصری موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم دانلود موزیک ویدیو فرهاد ناصری عشقم دانلود آهنگ فرهاد ناصری رویا کلیپ فرهاد ناصری عشقم عشقم با تو خوبه حالم فرهاد ناصری فرهاد ناصری تو همونی فرهاد ناصری عطر موهات دانلود اهنگ وابسته از فرهاد ناصری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب