loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ جواد یساری اگه هفت اسمون,    دانلود آهنگ آسمون جواد یساری,    دانلود اهنگ قدیمی بخدا بی تو دلم پر از غمه,    اگه هفت تا آسم

حسین بازدید : 159 سه شنبه 19 تیر 1397

,    دانلود اهنگ جواد یساری اگه هفت اسمون
,    دانلود آهنگ آسمون جواد یساری
,    دانلود اهنگ قدیمی بخدا بی تو دلم پر از غمه
,    اگه هفت تا آسمون زیر پای من باشه
,    دانلود آلبوم هفت آسمون جواد یساری
,    متن آهنگ هفت آسمون از جواد یساری
,    دانلود گلچین آهنگ های جواد یساری
,    جواد یساری آهنگها
,    دانلود آهنگ های شاد جواد یساری


,   

http://bia-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86/

متن آهنگ جواد یساری هفت آسمون

باغ زیبای بهشت اگه جای من باشه
اگه هر چی حوریه همه دور من باشن
یا که خوشگلا باهام همه هم سخن باشن
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه
اگه راه پیدا کنم به کهکشون
اگه شهرتم بشه ورد زبون
بپرستنم همه مثال بت
سوی من سجده کنن پیر و جوون
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه
با تو در سحرای گرم بهوت
روز و شب تشنه توی کویر لوت
آفتابه داغ و تحمل می کنم
اونجا رو پر گل و سنبل می کنم
آفتابه داغ و تحمل می کنم
اونجا رو پر گل و سنبل می کنم
آخه بی تو واسه من دنیا یه زندونه
اگه دور از تو باشم دل من پریشونه
آخه بی تو واسه من دنیا یه زندونه
اگه دور از تو باشم دل من پریشونه
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه
به خدا بی تو دلم پر از غمه
همه دنیا برام جهنمه







برچسب ها دانلود اهنگ جواد یساری اگه هفت اسمون دانلود آهنگ آسمون جواد یساری دانلود اهنگ قدیمی بخدا بی تو دلم پر از غمه اگه هفت تا آسمون زیر پای من باشه دانلود آلبوم هفت آسمون جواد یساری متن آهنگ هفت آسمون از جواد یساری دانلود گلچین آهنگ های جواد یساری جواد یساری آهنگها دانلود آهنگ های شاد جواد یساری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب