loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ حسام اسمون ابی,    دانلود آهنگ آسمون آبی حسام استیج,    دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام امیر افجار,    دانلود اهنگ م

حسین بازدید : 323 سه شنبه 19 تیر 1397


,    دانلود اهنگ حسام اسمون ابی
,    دانلود آهنگ آسمون آبی حسام استیج
,    دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام امیر افجار
,    دانلود اهنگ من از اون اسمون ابی میخوام هایده
,    دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام علی زارعی
,    دانلود اهنگ سیب از حسام استیج
,    دانلود اهنگهای سیمین غانم mp3
,    اپارات من از اون اسمون ابی میخوام
,    دانلود آهنگ سیب سیمین غانم با کیفیت 320
,   

https://tabtaraneh.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A8

 

/

دانلود آهنگ جدید حسام بهمنی به نام سیب

دانلود آهنگ جدید حسام بهمنی به نام سیب با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ سیب از حسام بهمنی

این آهنگ بازخوانی آهنگی قدیمی است.

برای دانلود آهنگ جدید حسام بهمنی به نام سیب به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ سیب از حسام بهمنی

 

من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتای بیتابی میخوام
من از اون وقتای بیتابی میخوام
من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من میخوام یه دسته گل به آب بدم
آرزوهامو به یک حباب بدم
سیبی از شاخهء حسرت بچینم
بندازم رو آسمون و تاب بدم
گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من
من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
مث یک دسته گل اقاقیا
دلم آواز می کنه بیا بیا
تو میری پشت علفها گم میشی
من میمونم و گل اقاقیا
من میمونم و گل اقاقیا
گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من
گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من







برچسب ها دانلود اهنگ حسام اسمون ابی دانلود آهنگ آسمون آبی حسام استیج دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام امیر افجار دانلود اهنگ من از اون اسمون ابی میخوام هایده دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام علی زارعی دانلود اهنگ سیب از حسام استیج دانلود اهنگهای سیمین غانم mp3 اپارات من از اون اسمون ابی میخوام دانلود آهنگ سیب سیمین غانم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب