loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ جدید قلب ساعتی,    متن اهنگ قلب ساعتی,    دانلود اهنگ قلب ساعتی شادمهر,    دانلود اهنگ بمب ساعتی از شادمهر,  &nbs

حسین بازدید : 161 چهارشنبه 20 تیر 1397



,    دانلود آهنگ جدید قلب ساعتی
,    متن اهنگ قلب ساعتی
,    دانلود اهنگ قلب ساعتی شادمهر
,    دانلود اهنگ بمب ساعتی از شادمهر
,    احسان خواجه امیری قلب ساعتی
,    متن قلب ساعتی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ثانیه
,    دانلود آهنگ بمب ساعتی احسان خواجه امیری
,    اهنگ بمب ساعتی شادمهر
,   

متن آهنگ احسان خواجه امیری قلب ساعتی

توی قلب کوچیکم جاتو محکم میکنم
تا به تو اضافه شه از خودم کم می کنم!

همه چیزم واسه تو چی بهم می دی به جاش؟
حرفتو راحت بزن نگران من نباش!

من بمونم یا برم تو چجوری راحتی؟
قلب من وصله الان به یه بمب ساعتی!

جز منِ ساده بگو کی برات تب کرده بود؟
واسه تو اتاقشو کی مرتب کرده بود؟

♪♪♫♫ آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام قلب ساعتی از وبسایت باران موزیک دات کام ♪♪♫♫

Lyrics: Mehdi Ayoubi, Music: Milad Babaei, Arrangement: Moein Rahbar

نفسم در نمیاد به کی میسپاری منو؟
بی تو تمرین می کنم تو جوونی مردنو!

فاصله نگیر ازم که بری دق می کنم
با تو از این پنجره شهرو عاشق می کنم!

من بمونم یا برم تو چجوری راحتی؟
قلب من وصله الان به یه بمب ساعتی!

جز منِ ساده بگو کی برات تب کرده بود؟
واسه تو اتاقشو کی مرتب کرده بود؟

http://baran-music.com/%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید قلب ساعتی متن اهنگ قلب ساعتی دانلود اهنگ قلب ساعتی شادمهر دانلود اهنگ بمب ساعتی از شادمهر احسان خواجه امیری قلب ساعتی متن قلب ساعتی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ثانیه دانلود آهنگ بمب ساعتی احسان خواجه امیری اهنگ بمب ساعتی شادمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب