loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ میخوام به چشمت بیام,    دانلود اهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی,    من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منه,    ديوونه ديوونگي كن بي

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 21 تیر 1397

,    دانلود آهنگ میخوام به چشمت بیام
,    دانلود اهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی
,    من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منه
,    ديوونه ديوونگي كن بيا دستامو محكم بگير و بيا
,    متن آهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ دستای منو بگیر باهام راه بیا واسه اخرین بار تو کوتاه بیا
,    دانلود اهنگ ميثم ابراهيمي حس تو
,    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جدایی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس
,   

,   

http://www.jenabmusic.com/25967/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%85%D9%88.html

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دستامو بگیر
آهنگ جدید میثم ابراهیمی دستامو بگیر با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Meysam Ebrahimi Dastamo Begir
ترانه : حدیث دهقان | آهنگ : فواد غفاری | ویولن : احسان نی زن
گیتار : فیروز ویسانلو | پیانو . تنظیم : امیر بهادر دهقان

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دستامو بگیر

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی دستامو بگیر

من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی

یا به تو میرسه دلم یا مرگو لمس میکنه

فقط عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

شعر آهنگ جدید میثم ابراهیمی دستامو بگیر

محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده

خودمو میسپارم به تو منو به هیچکس نده

باید غرورم بشکنه احساسه آرامش کنم

میخوامو میبخشی بهم اما بذار خواهش کنم

اما بذار خواهش کنم

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام به چشمت بیام دانلود اهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منه ديوونه ديوونگي كن بيا دستامو محكم بگير و بيا متن آهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی دانلود اهنگ دستای منو بگیر باهام راه بیا واسه اخرین بار تو کوتاه بیا دانلود اهنگ ميثم ابراهيمي حس تو دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جدایی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب