loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ خداحافظ فلاحی,    دانلود آهنگ خداحافظ مازیار فلاحی 320,    دانلود آهنگ دارم میرم خداحافظ ازت سیرم خداحافظ,    دانلود اهنگ د

حسین بازدید : 1869 شنبه 23 تیر 1397

,    دانلود اهنگ خداحافظ فلاحی
,    دانلود آهنگ خداحافظ مازیار فلاحی 320
,    دانلود آهنگ دارم میرم خداحافظ ازت سیرم خداحافظ
,    دانلود اهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی
,    آهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی
,    دانلود آهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی جلو چشمات دارم میرم
,    دانلود آهنگ دیگه دیره واسه موندن دارم ازپیش تو میرم
,    دانلود اهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی جلو چشمات دارم میرم سر رامو نمیگیری
,    دانلود آهنگ خداحافظ دارم میرم محمد یاوری
,   
,

http://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8.html

 

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام خداحافظ از آلبوم قلب یخی با بالاترین کیفیت

ترانه: امین بامشاد ؛ آهنگسازی و تنظیم: مازیار فلاحی

Download New Music By Mazyar Fallahi Called Khodahafez

 

مازیار فلاحی خداحافظ

 

دانلود آهنگ مازیار فلاحی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

 

متن آهنگ مازیار فلاحی با نام خداحافظ

 

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمیگیرم
تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ
شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ


دیگه دیره دارم میرم چقدر این لحظه ها سخته
جدایی از تو کابوسه شبیه مرگه بی وقته
دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم
برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم


دیگه دیره دارم میرم برام جایی تو دنیا نیست
به غیر از اشک تنهایی تو چشمم چیزی پیدا نیست
باید باور کنم بی تو شبیه مرگه تقدیرم
سکوت من پر از بغضه دیگه دیره دارم میرم
خداحافظ…







برچسب ها دانلود اهنگ خداحافظ فلاحی دانلود آهنگ خداحافظ مازیار فلاحی 320 دانلود آهنگ دارم میرم خداحافظ ازت سیرم خداحافظ دانلود اهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی آهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی دانلود آهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی جلو چشمات دارم میرم دانلود آهنگ دیگه دیره واسه موندن دارم ازپیش تو میرم دانلود اهنگ دارم میرم خداحافظ منو دیگه نمیبینی جلو چشمات دارم میرم سر رامو نمیگیری دانلود آهنگ خداحافظ دارم میرم محمد یاوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب