loading...

موزیک خفن

می گفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه نباشی من می میرم گل بی گلدون نمی شه چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم یه روز سرد پاییز گلدونتونو شکستی  مثل عروس گلها تو گ

حسین بازدید : 147 دوشنبه 25 تیر 1397

می گفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه

نباشی من می میرم گل بی گلدون نمی شه

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

یه روز سرد پاییز گلدونتونو شکستی

 

مثل عروس گلها تو گلخونه نشستی

بهار میاد دوباره بازم تو رو میارن

مثل گل زینتی تو گلخونه می کارن

بازم به گلدونت می گی با من بمون همیشه

می گی که بی تو می میرم گل بی گلدون نمی شه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

می گفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه

نباشی من میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

یه روز سرد پاییز گلدونتونو شکستی

مثل عروس گلها تو گلخونه نشستی

بهار میاد دوباره بازم تو رو میارن

مثل گل زینتی تو گلخونه میکارن

بازم به گلدونت می گی با من بمون همیشه

می گی که بی تو می میرم گل بی گلدون نمی شه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

 

http://parham2003.blogfa.com/post/12







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب