loading...

موزیک خفن

دی جی نگار عروسک شیطون  من    Djnear-Arosak sheytoon man - (نگار جهانشاهی) برای دانلود لینک دانلودی که گذاشتیم را میزنید بعد در صفحه باز شده روی لینک دانلود بعد چند ثانیه روی دانلود

حسین بازدید : 103 دوشنبه 01 مرداد 1397

دی جی نگار عروسک شیطون  من

 

 Djnear-Arosak sheytoon man

- (نگار جهانشاهی)


برای دانلود لینک دانلودی که گذاشتیم را میزنید بعد در صفحه باز شده روی لینک دانلود بعد چند ثانیه روی دانلود فایل که یک ایکن قرمز رنگه کلیک میکنید

لیست اهنگ های درون البوم



1:زندگی
2:عروسک شیطون من
3:بیا
4:نباشی
5:تقصیر

دانلود البوم کلیک کنید

کاور و عکس البوم در پوشه البوم موجود است حجم تقریبی این فایل 24 مگابایت میباشد


ممنون از نظرات گرم شما همتونو دوست دارم مخصوصا طرفدارمو ممنون از طرفدارها که با صفحه فیس بوک ما را یاری کردن و ممنون از طرفدارها که اهنگمونو پخش کردن

ممنون از همتون همتونو دوست دارم ما را فراموش نکنید نظرات همه را میخوانم ببخشید اگر چند وقتی نتونستم جواب بدم مشکلات زیاد بود

بازم به امید فردای بهتر

و با ارزوی شادی برای همتون جا داره معذرت بخوام از شما اگر کمبود امکانات در اهنگسازی ضعیف بودن صدا و تنظیم ما را ببخشید 

همتونو دوست دارم دوستدار شما نگار جهانشاهی(دی جی نگار)

منبع: سایت دی جی نگار

دی جی نگار عروسک شیطون  من

http://djnegar.com/post/24







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب