loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ علیرضا عصار بزار همه بدونن که عاشقی دروغه,    دانلود اهنگ خیال نکن عصار,    گفته بودم عاشقتم حرفمو پس میگیرم,    دانلود آهن

حسین بازدید : 338 چهارشنبه 10 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ علیرضا عصار بزار همه بدونن که عاشقی دروغه
,    دانلود اهنگ خیال نکن عصار
,    گفته بودم عاشقتم حرفمو پس میگیرم
,    دانلود آهنگ گفته بودم عاشقم حرفمو پس می گیرم
,    دانلود آهنگهای عصار
,    اهنگ علیرضا عصار خیال نکن
,    اهنگ علیرضا عصار عروسک
,    اهنگ شاد عصار
,    علیرضا عصار انسانم آرزوست
,   



http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%86%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%85/

دانلود آهنگ علیرضا عصار به نام خیال نکن با لینک مستقیم

Download Music Alireza Assar be Name Khial Nakon Direct link MP3 320 & 128 + Lyrics Play

دانلود آهنگ علیرضا عصار خیال نکن | متن موزیک

 

موزیک خیال نکن علیرضا عصار

خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم
گفته بودم عاشقم خوب حرفمو پس میگیرم
خیال نکن نمونی کارم دیگه تمومه
لیلی فقط تو قصه است جنون دیگه کدومه؟
کی میگه تو نباشی ستاره بی فروغه
بذار همه بدونن که عاشقی دروغه
تو برده ای میخواستی که حرفتو بخونه
برای تو بسوزه به پای تو بمونه
عروسکی میخواستی رو طاقچتون بکاریش
وقتی بازی تموم شد کنج اتاق بذاریش
دیگه برای موندن اتاق تو شلوغه
عروسکا بدونین که عاشقی دروغه
خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم
گفته بودم عاشقم خوب حرفمو پس میگیرم
خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم
گفته بودم عاشقم خوب حرفمو پس میگیرم
خیال نکن نمونی کارم دیگه تمومه
لیلی فقط تو قصه است جنون دیگه کدومه؟
کی میگه تو نباشی ستاره بی فروغه
بذار همه بدونن که عاشقی دروغه
تو برده ای میخواستی که حرفتو بخونه
برای تو بسوزه به پای تو بمونه
عروسکی میخواستی رو طاقچتون بکاریش
وقتی بازی تموم شد کنج اتاق بذاریش
دیگه برای موندن اتاق تو شلوغه
عروسکا بدونین که عاشقی دروغه
خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم
گفته بودم عاشقم…







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا عصار بزار همه بدونن که عاشقی دروغه دانلود اهنگ خیال نکن عصار گفته بودم عاشقتم حرفمو پس میگیرم دانلود آهنگ گفته بودم عاشقم حرفمو پس می گیرم دانلود آهنگهای عصار اهنگ علیرضا عصار خیال نکن اهنگ علیرضا عصار عروسک اهنگ شاد عصار علیرضا عصار انسانم آرزوست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب