loading...

موزیک خفن

,    ,    متن اهنگ نترسونم شهاب مظفری,    دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز,    متن آهنگ ترن شهاب مظفری,    متن اهنگ

حسین بازدید : 141 پنجشنبه 11 مرداد 1397



,   
,    متن اهنگ نترسونم شهاب مظفری
,    دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز
,    متن آهنگ ترن شهاب مظفری
,    متن اهنگ دلبرجان شهاب مظفری
,    شهاب مظفری از وقتی رفتی
,    متن آهنگ شهاب مظفری معذرت
,    متن اهنگ شهاب مظفری دلبریتو
,    متن اهنگ ای از شهاب مظفری
,    متن اهنگ جدایی شهاب مظفری
,   

http://taraneyab.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B8%D9%81%D8%B1%DB%8C/

متن آهنگ نترسونم شهاب مظفری

متن آهنگ نترسونم

نترسونم منو ای راحت جونم
نترسونم
منو تو آتیش قهرت نسوزونم
نترسونم

که جاتُ تو دلم هیچکس نمی گیره
نترسونم
که بی تو قلب من از زندگی سیره
نترسونم


نگو از پیش من میری
نگو قصد سفر داری
نگو از عشق من سیری
نگو اینجا نمی مونی
نترسونم

بمون با من که با تو زنده می مونم
نترسونم
بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم
نترسونم نترسونم

نرو دستاتو می بوسم بمون خونه م
که می دونم
همه روزای خوبُ برمی گردونم
یه دیوونه م

که جاتُ تو دلم هیچکس نمی گیره
نترسونم
که بی تو قلبه من از زندگی سیره
نترسونم نترسونم

متن آهنگ نترسونم شهاب مظفری

بمون با من که با تو زنده می مونم
نترسونم
بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم
نترسونم نترسونم

نترسونم نترسونم
نترسونم نترسونم







برچسب ها متن اهنگ نترسونم شهاب مظفری دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز متن آهنگ ترن شهاب مظفری متن اهنگ دلبرجان شهاب مظفری شهاب مظفری از وقتی رفتی متن آهنگ شهاب مظفری معذرت متن اهنگ شهاب مظفری دلبریتو متن اهنگ ای از شهاب مظفری متن اهنگ جدایی شهاب مظفری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب