loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,کد آهنگ پیشواز همراه اول من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,متن آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من با وداع جایی نمیر

حسین بازدید : 109 جمعه 19 مرداد 1397

دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,کد آهنگ پیشواز همراه اول من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,متن آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,کد آوای انتظار همراه اول من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور,دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور رمیکس Remix,دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور کیفیت 320,

http://nakaman.net/1712/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B9-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%DB%8C.html

 

دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور

آهنگ غمگین و احساسی من با وداع جایی نمیرم با صدای مجید علیپور

متن آهنگ

تو بدون من با وداع جایی نمیرم

یعنی من دیگه تو رو هیچوقت نبینم

بعد تو تنهاترینم گوشه گیرم

تو بدون من با وداع جایی نمیرم

آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور

اگه تنهاترینم من تموم آرزوهاته

همه اشک و همه زاریم فدای تار موهاته

تو احساس منو کشتی هنوزم از تو دلگیرم

تموم خاطراتت مرد منم بعد تو میمیرم

آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور

باورش سخته هنوزم تو نباشی

منو از یاد ببری یا بی وفا شی

با وداع حتی اگه تنهام بذاری

باورم نمیشه که از من جدا شی

آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور

اگه تنهاترینم من تموم آرزوهاته

همه اشک و همه زاریم فدای تار موهاته

تو احساس منو کشتی هنوزم از تو دلگیرم

تموم خاطراتت مرد منم بعد تو میمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور کد آهنگ پیشواز همراه اول من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور متن آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور کد آهنگ پیشواز ایرانسل من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور کد آوای انتظار همراه اول من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور رمیکس Remix دانلود آهنگ من با وداع جایی نمیرم از مجید علیپور کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب