loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه,دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطراتت با من رفیقه,کد آهنگ پیشواز همراه اول خاطراتت با من رفیقه,کد آوای انتظار همراه اول خاطراتت با

حسین بازدید : 148 جمعه 19 مرداد 1397

دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه,دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطراتت با من رفیقه,کد آهنگ پیشواز همراه اول خاطراتت با من رفیقه,کد آوای انتظار همراه اول خاطراتت با من رفیقه,متن آهنگ خاطراتت با من رفیقه,دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه کیفیت 320,

http://www.jenabmusic.com/21184/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8.html

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد
آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Siamak Abbasi Tan Sepordeh Be Baad
ترانه . اهنگ : سیامک عباسی | تنظیم : نیمان | میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد

 

متن آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد

مثله برگی تن سپرده به بادم ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

شعر آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد

قلب تنهامو تنهاتر کردی من هرگز نمیذارم برگردی
دنیایه قبل از تو زیباتر بود دنیایه بی عشقو باور کردی
دنیایه بی عشقو باور کردی

خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

مثله برگی تن سپرده به بادم

ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت

کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه

حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطراتت با من رفیقه کد آهنگ پیشواز همراه اول خاطراتت با من رفیقه کد آوای انتظار همراه اول خاطراتت با من رفیقه متن آهنگ خاطراتت با من رفیقه دانلود آهنگ خاطراتت با من رفیقه کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب