loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ سقف اصفهانی,    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی آشوب,    دانلود جدیدترین آهنگ محمد اصفهانی,    دانلود آهنگ سقف محمد اصفهانی,&

حسین بازدید : 49 یکشنبه 21 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ سقف اصفهانی
,    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی آشوب
,    دانلود جدیدترین آهنگ محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ سقف محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ نفس محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ نگاه منتظر محمد اصفهانی
,    دانلود اهنگ محمد اصفهانی
,    متن سقف محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ جدید سیاسی محمد اصفهانی

http://pop-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%82%D9%81

 

 

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammad Esfahani – Saghf

آهنگساز: بهتاش زرین ، ترانه سرا: افشین یداللهی

تنظیم کننده: بهتاش زرین ، میکس و مستر: میلاد فرهودی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف :

دیوونگی هام ببخش من از تو هم عاشق ترم

تو زندگی چیزایی هست که حتی از تو میگذرم

با این که شهر چشم تو دنیای رویای منه

میرم از این شهر و فقط رویاش دنیای منه

من میرم و تو با دلم هر کاری که خواستی بکن

هر چی دلت میگه بگو حق با توئه همیشه چون

تنهات میذارم می خوام یه تار موتم کم نشه

ابروت سقف خونمه این سقف باید خم نشه

من بی خبر تر از تو و تو بی خبر تر از منی

تموم پل هام بشکنه تو قولت و نمیشکنی

تموم پل هام بشکنه تو قولت و نمیشکنی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف

♫♫♫♫♫♫

شاید یه شب برگردم و از یه غروب طلوع کنم

دوباره مهتاب تو رو زیر ستاره طلوع کنم

باید یه روز برگردم و به آرزوم زل بزنم

از مرگ با چشمای تو به زندگی پل بزنم

من میرم تو با دلم هر کاری که خواستی بکن

هر چی دلت میگه بگو حق با توئه همیشه چون

تنهات میذارم می خوام یه تار موتم کم نشه

ابروت سقف خونمه این سقف باید خم نشه

من بی خبر تر از تو و تو بی خبر تر از منی

تموم پل هام بشکنه تو قولت و نمیشکنی

تموم پل هام بشکنه تو قولت و نمیشکنی

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام سقف







برچسب ها دانلود آهنگ سقف اصفهانی دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی آشوب دانلود جدیدترین آهنگ محمد اصفهانی دانلود آهنگ سقف محمد اصفهانی دانلود آهنگ نفس محمد اصفهانی دانلود آهنگ نگاه منتظر محمد اصفهانی دانلود اهنگ محمد اصفهانی متن سقف محمد اصفهانی دانلود آهنگ جدید سیاسی محمد اصفهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب