loading...

موزیک خفن

متن آهنگ وابسته مجید یحیایی   خواننده: مجید یحیاییآهنگ: وابستهدانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وابسته مجید یحیایی,دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی,دانلود آهنگ واب

حسین بازدید : 67 دوشنبه 22 مرداد 1397

متن آهنگ وابسته مجید یحیایی

 

خواننده: مجید یحیایی
آهنگ: وابسته

دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وابسته مجید یحیایی,دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی,دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول وابسته مجید یحیایی,کد آوای انتظار همراه اول وابسته مجید یحیایی,متن آهنگ وابسته مجید یحیایی,
نمی دونم چطور مهرت به دلم نشست
نفهمیدم چه جور تو همه کسم شدی



این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون
برات میگم از این دلم تورو که دوست داره
واسه دیدن تو یه لحظه آروم نداره
این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون
نمی دونم چطور مهرت به دلم نشست
نفهمیدم چه جور تو همه کسم شدی
این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون
برات میگم از این دلم تورو که دوست داره
واسه دیدن تو یه لحظه آروم نداره
این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون


واسم یه عشقه نابی،بی تو که سرابی
تو اگه نباشی،توی اون میمیرم
به عشقت اسیرم، بی تو که غریبم
تو بمون کنارم،با تو جون میگیرم
واسم یه عشقه نابی،بی تو که سرابی
تو اگه نباشی،توی اون میمیرم
به عشقت اسیرم، بی تو که غریبم
تو بمون کنارم،با تو جون میگیرم

 







برچسب ها دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل وابسته مجید یحیایی دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول وابسته مجید یحیایی کد آوای انتظار همراه اول وابسته مجید یحیایی متن آهنگ وابسته مجید یحیایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب