loading...

موزیک خفن

آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی ,دانلود ترانه دلم برات رفت مهدی اسدی ,کد پیشواز همراه اول دلم برات رفت مهدی اسدی ,کد موزیک دلم برات رفت مهدی اسدی ,دانلود موزیک ویدی

حسین بازدید : 452 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی www.xNi3e.iR
Lyrics Music Mehdi Asadi Delam Barat Raft
متن آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی
ترانه و شعر آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی
من یه دیوونم نگو نمیدونم مگه نمیدونی دلم برات رفت
من یه بیتابم شبا نمیخوابم به همین آسونی دلم برات رفت
منو آروم کن با همون حرفا که دله کوچیکم روشون حساسه
نگو از اونا از اون آدما که دله کوچیکم روشون حساسه
منو آروم کن با همون حرفا که دله کوچیکم روشون حساسه
نگو از اونا از اون آدما که دله کوچیکم روشون حساسه
منو آروم کن با همون حرفا که دله کوچیکم روشون حساسه
نگو از اونا از اون آدما که دله کوچیکم روشون حساسه

تکست آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی
من یه وابستم پای حرفام هستم تو همه چیم شدی دلم برات رفت
مواظبه عشقتم من عاشقتم عشقم همیشگیم شدی دلم برات رفت
منو آروم کن با همون حرفا که دله کوچیکم روشون حساسه
نگو از اونا از اون آدما که دله کوچیکم روشون حساسه
منو آروم کن با همون حرفا که دله کوچیکم روشون حساسه
نگو از اونا از اون آدما که دله کوچیکم روشون حساسه
**
http://www.faratext.com







برچسب ها آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی دانلود ترانه دلم برات رفت مهدی اسدی کد پیشواز همراه اول دلم برات رفت مهدی اسدی کد موزیک دلم برات رفت مهدی اسدی دانلود موزیک ویدیو دلم برات رفت مهدی اسدی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی کیفیت 320 کد آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم برات رفت مهدی اسدی دانلود آهنگ با لینک مستقیم دلم برات رفت مهدی اسدی ljk Hik' [ndn متن آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی تکست آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی دانلود آهنگ جدید دلم برات رفت مهدی اسدی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ دلم برات رفت مهدی اسدی دانلود آهنگ جدید دلم برات رفت مهدی اسدی متن ترانه دلم برات رفت مهدی اسدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب