loading...

موزیک خفن

, دانلود آهنگ کوروش یغمایی با کیفیت عالی , دانلود اهنگ گل یخ کوروش یغمایی , دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی , دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده

حسین بازدید : 293 یکشنبه 28 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ کوروش یغمایی با کیفیت عالی
,    دانلود اهنگ گل یخ کوروش یغمایی
,    دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی
,    دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده
,    دانلود آهنگ گل یخ دلسا
,    دانلود اهنگ کوروش یغمایی
,    آکورد گل یخ کوروش یغمایی
,    دانلود آهنگ گل یخ از sep
,    دانلود اهنگ گل یخ از ویگن
,   

دانلود آهنگ کوروش یغمایی به نام گل یخ

Download Old Music Kouroshe Yaghmaei Called Gole yakh + Text Music Mp3

دانلود آهنگ قدیمی خاطره انگیز کوروش یغمایی بنام گل یخ با کیفیت بالا و عالی با لینک مستقیم ۱۲۸-۳۲۰

| پخش آنلاین + متن آهنگ گل یخ با صدای کوروش یغمایی |

دانلود آهنگ کوروش یغمایی به نام گل یخ

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…


متن شعر آهنگ گل یخ از کوروش یغمایی

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده

http://mokhtalefmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DB%8C%D8%BA%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%DB%8C%D8%AE/

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ کوروش یغمایی با کیفیت عالی دانلود اهنگ گل یخ کوروش یغمایی دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده دانلود آهنگ گل یخ دلسا دانلود اهنگ کوروش یغمایی آکورد گل یخ کوروش یغمایی دانلود آهنگ گل یخ از sep دانلود اهنگ گل یخ از ویگن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب