loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بارونه ارومه,    اهنگ بارونه دلم ارومه,    اهنگ بارونه با تو آرومه,    دانلود آهنگ بارونه با تو آرومه دل دیوونه,  

حسین بازدید : 413 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ بارونه ارومه
,    اهنگ بارونه دلم ارومه
,    اهنگ بارونه با تو آرومه
,    دانلود آهنگ بارونه با تو آرومه دل دیوونه
,    دانلود اهنگ دل دیوونه بگو میمونه
,    دانلود آهنگ بارونه مسعود صادقلو
,    دانلود ریمیکس اهنگ تو همون نیمه گمشدمی
,    دانلود اهنگ رفت دل من رفت ریمیکس
,    دانلود آهنگ دل من رفت مسعود صادقلو
,   

http://hitmusic.ir/%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA/

 

  Music Remix Masoud Sadeghloo Raft 

ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت

 

 ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت 

متن اهنگ ریمیکس رفت مسعود صادقلو

 ****

 Text Music Remix Masoud Sadeghloo Raft

 ♫♫♫♫

ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت

رفت دله من رفت , مگه از دست نگاهت میشه در رفت 

هست یه نفر هست , که میترسه تورو آخر بده از دست

بارونه با تو  آرومه , دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه ی گمشدمی

تو بمون واسم , همه میدونن تو عشق منی 

رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

پس بمون واسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

  ♫♫♫♫    

تکست ریمیکس اهنگ رفت مسعود صادقلو

 ♫♫♫♫ 

رفت دله من رفت , مگه از دست نگاهت میشه در رفت 

هست یه نفر هست , که میترسه تورو آخر بده از دست

بارونه با تو  آرومه , دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه ی گمشدمی

تو بمون واسم , همه میدونن تو عشق منی 

رو تو حساسم

ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

پس بمون واسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

پس بمون واسم

تو همون نیمه ی گمشدمی , تو بمون واسم 

همه میدونن تو عشق منی  , رو تو حساسم

پس بمون واسم

 خواننده : مسعود صادقلو

****

دانلود ریمیکس اهنگ مسعود صادقلو رفت

 







برچسب ها دانلود اهنگ بارونه ارومه اهنگ بارونه دلم ارومه اهنگ بارونه با تو آرومه دانلود آهنگ بارونه با تو آرومه دل دیوونه دانلود اهنگ دل دیوونه بگو میمونه دانلود آهنگ بارونه مسعود صادقلو دانلود ریمیکس اهنگ تو همون نیمه گمشدمی دانلود اهنگ رفت دل من رفت ریمیکس دانلود آهنگ دل من رفت مسعود صادقلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب